S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

Tel: +421 908 725 124    Email: info@supermobily.sk

KONTAKTY

SUPERMOBILY.sk
Pažického 404/8
90701 Myjava
tel: +421908725124
info(a)supermobily.sk
WhatsApp: +421908725124
Viber: +421908725124

NOVINKY

arr3Doogee V20 vs Doogee V20 PROMnohí sa nás pýtate, aký je rozdiel medzi Doogee V20 a Doogee V20 PRO. Rozdiel je okrem ceny aj v... arr3V čom sa odlišujú Doogee V30 a Doogee V30T?Denne nám telefonujete a pýtate sa, aký je rozdiel medzi modelmi Doogee V30 a Doogee V30T. Tieto... arr3Ulefone Power Armor 18, 18 Ultra, 18T, 18T Ultra, 19, 19T. Aké sú medzi nimi rozdiely?Z dielne výrobcu ULEFONE vyšlo tento rok šesť noviniek a vy sa nás pýtate, aký je medzi nimi... arr3Aký je rozdiel medzi Ulefone Armor 11 a Ulefone Armor 11T?Určite vás zaujíma, aký je rozdiel medzi Ulefone Armor 11 vs Ulefone Armor 11T. Cenový rozdiel je... arr3Doogee S86 vs Doogee S86 PROMnohí sa nás pýtate, aký je rozdiel medzi Doogee S86 a Doogee S86 PRO. Rozdiel je okrem ceny aj v... arr3Ulefone Armor 8 má vylepšenú verziu Ulefone Armor 8 PROTak ako sme pri telefónoch Ulefone zvyknutí, žiadaný model Ulefone Armor 8 dostal svojho nástupcu,... arr3Porovnanie parametrov Doogee S88 Plus a Doogee S88 ProNedávno výrobca Doogee predstavil model Doogee S88 PRO a už tu máme jeho mladšieho brata Doogee S88... arr3Odolné smartfóny s podporou 5G sietí. Aký je medzi nimi rozdiel?Na trhu je už zopár odolných telefónov s podporou 5G sietí. Často sa nás pýtate, aký je medzi nimi... arr3Model Doogee S95 má až tri verzie. Aký je medzi nimi rozdiel?Pravidelne dostávame od našich zákazníkov otázku, aký je rozdiel medzi troma verziami mobilného... arr3Aký je rozdiel medzi Ulefone Armor 9 a Ulefone Armor 9EDnes sme naskladnili novinku, model Ulefone Armor 9E, ktorý je podstatne lacnejší od verzie Ulefone... arr3Existujú dve verzie Oukitel WP6. Aký je medzi nimi rozdiel?Výrobca Oukitel prekvapil svojich zákazníkov odolným telefónom Oukitel WP6, ktorý si ihneď získal... arr3Aký je rozdiel medzi Ulefone Armor 7 a Ulefone Armor 7ENedávno sme naskladnili novinku, model Ulefone Armor 7E, ktorý je lacnejší od jeho výkonnejšej... arr3Prečo nakupovať u nás? Vítame Vás v internetovom obchode Supermobily.sk Prečo nakúpiť práve u...

Overene zakaznikmi

Slovenska_Posta

Overený obchod
Naj Servis pre zakaznika

Digitalportal

HOMECREDIT

 

Quatro - jednoduchý nákup na splátky

Predávame zariadenia: mobil mobilný mobily telefón telefóny dual sim dve sim wifi duálne telefóny duálne mobily mobilní telefony dual sim 2 sim dual sim dual sim mobil mobil duo sim telefon na dve sim telefony na dve sim mobily na dve sim karty duo sim smartphone duo sim mobil mobilne telefony na dve sim karty duo sim android duo sim mobily telefony na dvě sim karty telefon na dvě sim karty telefony na dve sim karty telefon na dve sim karty mobil na dve karty telefony na dvě sim telefón na dve sim karty mobily duo sim mobilný telefon na dve sim karty dvesim dualsim 2sim Dual SIM telefony na 2 sim karty dual sim mobily 2 sim mobil 2 sim karty telefon na 2 sim karty mobily na 2 sim karty dve sim karty dual sim karta mobil na 2 sim samsung 2 sim karty dual sim telefon android samsung dual sim telefon samsung s dual sim tablet sim karta sim karta samsung galaxy dual sim dual sim telefón mobil na dve sim karty dual sim telefóny telefon dual sim dual sim cena mobil na dve sim samsung dual sim mobil dual sim mobile dual sim wifi mobil 2 sim karty duo sim dual sim mobiles 3D fotoaparát 3D kamera 3D televízor lacny tablet tablet-pc lacne tablety tablet pc najlacnejsi tablet kamera do auta darček darčeky


OBCHODNÉ PODMIENKY
OBCHODNÉ PODMIENKY - SUPERMOBILY.sk

1. Rozsah platnosti
Každý nákup na našich stránkach spadá pod všeobecné podmienky, ktoré sú platné v danom čase. Upozorňujeme Vás, že potvrdením Vašej objednávky bezpodmienečne prijímate všeobecné podmienky s ktorými ste sa vopred oboznámili. Vstupom na naše stránky sa zaväzujete dodržiavať naše všeobecné podmienky predaja a užívania.

2. Priebeh objednávky
Pre prevedenie Vašej objednávky Vám ponúkame tieto možnosti:
- naše internetové stránky www.supermobily.sk (nepretržite)
- e-mailom na adrese: info@supermobily.sk
- telefonicky na čísle: +421-908-725124

3. Informácie o výrobkoch
Upozorňujeme našich zákazníkov, že niektoré výrobky sú dodávané v cudzojazyčných návodoch na použitie. Návod v slovenskom jazyku si po zakúpení bude môcť zákazník stiahnuť z nášho internetového obchodu zdarma. 

4. Ceny
Predajné ceny na stránkach sú uvedené v eurách vrátane DPH, bez poplatkov za dopravu. Prípadné náklady na dopravu užívateľ uvidí postupne ako pridáva výrobky do košíka a tieto budú zaúčtované na konci objednávky k cene vybratých výrobkov. Vyhradzujeme si právo kedykoľvek zmeniť naše ceny, ale zaväzujeme sa uplatniť ceny uvedené na stránkach v čase Vašej objednávky.

5. Dostupnosť tovaru
Vašu objednávku vybavujeme v rámci dostupnosti našich výrobkov na sklade. Skladová dostupnosť tovaru a dodacia lehota sú uvedené pri každom produkte. V prípade, že sa chcete uistiť ohľadom predzmluvných informácii, prosíme, pred záväzným potvrdením objednávky nás kontaktujte telefonicky alebo emailom a my vám poskytneme individuálne informácie ohľadom skladovej dostupnosti, dodacích lehôt a dodacích podmienok k danému produktu.

6. Doručenie
Vaša objednávka bude doručená na adresu, ktorú ste uviedli pri Vašej objednávke.
Ponúkame Vám nasledovné spôsoby dopravy:

Poštovné zdarma - 0,-EUR
Platí pre nákup nad 49€, dodanie v rámci SR a zároveň musí byť ako spôsob platby zvolená možnosť: platba vopred na bankový účet.

Slovenská pošta - doporučený list - 3,-EUR
Malé a ľahké zásielky ako napríklad tvrdené sklá, obaly, púzdra, nabíjačky, atď. posielame slovenskou poštou 1.triedou ako doporučenú zásielku, kedy pošta garantuje doručenie nasledujúci pracovný deň. Dodanie doporučenej zásielky až na adresu nie je zaručené, pretože záleží na konkrétnom poštárovi/poštárke, či Vám ju privezie alebo iba nechá v schránke žltý lístok a vtedy si ju treba ísť vyzdvihnúť na pobočku najbližšej pošty.

Slovenská pošta - kuriér na adresu - 4,-EUR
Kuriér Slovenskej pošty vám zásielku doručí v rámci celého Slovenska už nasledujúci pracovný deň. Sledujte pohyb svojej zásielky vďaka službe Track&Trace a dohodnite si s kuriérom opakované doručenie v prípade, že si zásielku z rôznych príčin nemôžete prevziať. V prípade opätovného nezastihnutia bude vaša zásielka až 18 dní uložená na vašej pošte. O pohybe zásielky ste informovaný smskami a emailovými správami. Všetky zásielky sú poistené na plnú hodnotu tovaru.

Slovenská pošta - expres na poštu - 4,-EUR
Zásielku si nemusíte nechávať poslať na adresu, jednoducho si ju nechajte poslať na vybranú poštu, kde si ju osobne vyzdvihnete kedykoľvek počas otváracích hodín. Vaša zásielka bude až 18 dní uložená na pošte. O uložení zásielky ste informovaný smskami a emailovými správami. Všetky zásielky sú poistené na plnú hodnotu tovaru.

Slovenská pošta - BalíkoBOX - 4,-EUR
Zásielku si nemusíte nechávať poslať na adresu, jednoducho si ju nechajte poslať do vybratého Balíkoboxu, kde si ju osobne vyzdvihnete 24 hodín denne 7 dní v týždni. Svoj balík si môžete vyzdvihnúť aj cez víkend či o polnoci. BalíkoBOXy nájdete pri obchodných centrách a ďalších frekventovaných miestach s výbornými možnosťami parkovania, podrobnejšie informácie nájdete TU. Veľkou výhodou je, že dobierku za balík môžete pohodlne zaplatiť v termináli BalíkoBOXu platobnými kartami všetkých komerčných bánk. Svoj balík si môžete vyzdvihnúť kedykoľvek počas 3 dní od doručenia potvrdzujúcej SMS správy. Ak túto lehotu zmeškáte, nič sa nedeje – váš balík poputuje na poštu priradenú ku konkrétnemu BalíkoBOXu, o čom vás budeme opäť informovať. Na pošte si na vás počká ďalších 18 dní! Všetky zásielky sú poistené na plnú hodnotu tovaru.

Česká pošta - 5,-EUR
Zásielka do ČR bude odoslaná prostredníctvom slovenskej pošty, ktorá ju odovzdá českej pošte a česká pošta doručí zásielku po celom území Českej republiky. Doba dodania zásielky do ČR je 2-4 pracovné dni od odoslania zásielky z našej firmy.

Osobný odber - 0,-EUR
Osobný odber je možný v Myjave, budeme vás informovať, keď bude tovar pripravený na osobné vyzdvihnutie.


Nenesieme zodpovednosť za dôsledky spôsobené oneskorením doručenia alebo stratou zásielky zavinených prepravcom alebo nepredvídateľnou a neprekonateľnou prekážkou, ktorá spadá pod prípad zásahu vyššej moci (vis major).
V prípade neobdržania zásielky v stanovenej lehote je zahájené vyšetrovanie na strane prepravcu, ktoré môže trvať niekoľko dní. Počas tejto lehoty nie je možné uskutočniť žiadnu peňažnú náhradu, alebo zásielku znovu zaslať.
Bez toho aby to akokoľvek ovplyvnilo zákonom stanovené záruky Vám odporúčame, aby ste nám čo najskôr zaslali informácie o akejkoľvek nezrovnalosti tovaru s objednávkou pri doručení tohto tovaru, a to na niektorý z uvedených kontaktov. Vrátené výrobky môžu byť prijaté len ak sú v pôvodnom stave, najmä čo sa týka pôvodného obalu, príslušenstva a návodov. V prípade, že sa potvrdí dodanie nezodpovedajúcej objednávky, užívateľ si bude môcť vybrať medzi opravou alebo nahradením výrobku okrem prípadu ak je jedna z možností neporovnateľne nákladnejšia než druhá možnosť.

7. Spôsob platby 
Pri objednávaní tovaru existuje niekoľko možností úhrad:

1. úhrada vopred na bankový účet
V tomto prípade Vám po objednaní tovaru pošleme info mail a predfaktúru, sumu uhradíte v prospech nášho účtu. Bežná lehota na načítanie Vašej platby na náš účet je 1-2 dni. Po prijatí platby Vám tovar bude odoslaný poštou alebo kuriérom bez dobierky. (zvoľte si niektorú z možností pri objednávaní tovaru)

2. úhrada dobierkou
Po objednaní Vám bude tovar odoslaný ihneď a zaplatíte ho na dobierku priamo na pošte alebo kuriérovi. (zvoľte si niektorú z možností pri objednávaní tovaru)

3. úhrada v hotovosti
Iba pri osobnom odbere.

4. platba platobnou kartou
Platbu kartou vieme zaručiť jedine v prípade spôsobu dopravy Slovenská pošta - BalíkoBOX, nakoľko všetky BalíkoBoxy sú vybavené platobným terminálom

5. platba na splátky
Ponúkame splátkový predaj cez spoločnosti Homecredit a Quatro. Po odoslaní objednávky budete automaticky presmerovaní na stránku splátkovej spoločnosti, kde vyplníte všetky požadované údaje, zvolíte požadovaný typ úveru a žiadosť o splátkový úver odošlete. Do 24 hodín Vám príde od splátkovej spoločnosti oznámenie o schválení alebo zamietnutí Vašej žiadosti. V prípade schválenia žiadosti, je nutné vytlačiť, podpísať zmluvy a odoslať spolu s ostatnými požadovanými dokladmi na adresu splátkovej spoločnosti. Po doručení a prekontrolovaní všetkých dokladov nám splátková spoločnosť povolí odoslanie tovaru.

Daňový doklad Vám zašleme spolu zo zásielkou.

8. Odstúpenie od zmluvy kupujúcim, ktorým je spotrebiteľ
Odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzujete, že predávajúci včas a riadne splnil svoje informačné povinnosti podľa zákona č.102/2014 Z.z. v ustanovení §3 o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho.

V zmysle ustanovenia § 7 zákona O ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote doručený list o odstúpení od zmluvy predávajúcemu. Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne v priestoroch výdajného miesta predávajúceho.

Toto ustanovenie sa nevzťahuje na kupujúceho, ktorý je fyzickou osobou-podnikateľom alebo právnickou osobou, ktorá nakupuje tovar pri výkone svojej podnikateľskej činnosti.

Odstúpenie a tovar zasielajte na adresu sídla predajcu:
SUPERMOBILY.sk
Pažického 404/8
90701 Myjava

Tovar musí kupujúci spotrebiteľ vrátiť úplný, s kompletnou dokumentáciou, nepoškodený, čistý, vrátane originálneho obalu, v stave a hodnote, v akom tovar prevzal. Peniaze za vrátený tovar budú kupujúcemu spotrebiteľovi vrátené najneskôr do 14 dní od doručenia oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy.

Okrem prípadov, kedy je odstúpenie od zmluvy výslovne dojednané, nemôže spotrebiteľ odstúpiť od zmlúv:
a.    na poskytovanie služieb, ak s ich plnením bolo s jeho súhlasom začaté pred uplynutím lehoty 14 dní od prevzatia plnenia,
b.    na dodávku tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli predávajúceho,
c.    na dodávku tovaru upraveného podľa priania spotrebiteľa alebo pre jeho osobu, ako aj tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo zastaraniu,
d.    na dodávku audio a video nahrávok a počítačových programov, ak porušil spotrebiteľ ich originálny obal,
e.    na dodávku novín, periodík a časopisov,
f.     spočívajúcich v hre alebo lotérii,

Ak sa rozhodne kupujúci pre odstúpenie v uvedenej lehote, odporúčame pre urýchlenie vybavenie odstúpenia tovar doručiť na adresu predávajúceho spolu s priloženým sprievodným listom s prípadným dôvodom odstúpenia od kúpnej zmluvy (nie je podmienkou), s číslom nákupného dokladu a uvedeným číslom bankového účtu alebo s uvedením, či suma bude vyplatená v hotovosti alebo či bude čerpaná pre ďalší nákup. 

Kupujúci berie na vedomie skutočnosť, že ak sú s tovarom poskytované darčeky, je darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená s podmienkou, že ak dôjde k využitiu práva spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy, darovacia zmluva stráca účinnosť a kupujúci je povinný spolu s vráteným tovarom vrátiť i s ním súvisiace poskytnuté darčeky. V prípade, že tieto nebudú vrátené späť, budú tieto hodnoty chápané ako bezdôvodné obohatenie kupujúceho. 

Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru vznikne kupujúcemu nárok na vrátenie zaplatených finančných čiastok spojených s vráteným tovarom, ktoré budú vrátené kupujúcemu najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe.

Tovar je potrebné posielať doporučene a poistený, nakoľko predávajúci neručí za jeho prípadnú stratu alebo poškodenie počas prepravy. (doporučene neznamená na dobierku). Návrat výrobku je na vlastné náklady zákazníka. Tovar neposielajte na dobierku, takto zaslaný tovar nebude prebratý a vráti sa Vám späť.

Všetky informácie obsiahnuté na digitálnom nosiči (pamäťová karta, pevný disk...), ktoré užívateľ odoslal, nebudú užívateľovi vrátené. Vyššie uvedené lehoty sú počítané odo dňa doručenia objednávky.

9. Záručné podmienky:
Kompletné záručné podmienky sú zverejnené TU
Vyjadrením súhlasu s Obchodnými podmienkami zákazník zároveň súhlasí aj so Záručnými podmienkami.

ZÁRUČNÝ LIST:
Každý zákazník od nás dostáva v balení spolu so zakúpeným zariadením aj originál fakturu a originál záručný list, ktoré obsahujú náš podpis a firemnú pečiatku. Od nášho založenia sa nám to ešte nikdy nestalo, ale ak by ste náhodou v balení záručný list nenašli, kontaktujte nás do 3 dní od prevzatia zásielky. V opačnom prípade potvrdzujete, že ste záručný list dostali v zásielke spolu so zariadením. Na príslušenstvo a spotrebný tovar sa záručný list nevystavuje.

10. Orgán dozoru:
Inšpektorát SOI pre Trenčianský kraj
Hurbanova 59,
91101 Trenčín
Odbor výkonu dozoru
email: tn@soi.sk
tel. 032/6400109

11. Alternatívne riešenie sporov
Akékoľvek spory medzi predávajúcim a spotrebiteľom je možné riešiť mimo súdnou cestou.
Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@supermobily.sk ), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z .z. ARS subjektmi sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z .z., teda Slovenská obchodná inšpekcia www.soi.sk alebo osoba zapísaná do príslušného zoznamu vedeného Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky  http://www.economy.gov.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s
Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z. z. Ak sú na ARS príslušné viaceré subjekty, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má spotrebiteľ. Okrem ARS má spotrebiteľ právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušný všeobecný alebo rozhodcovský súd.
Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

12. Ochrana osobných údajov
Svoju informačnú povinnosť voči kupujúcemu v zmysle čl. 13 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (obecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len „nariadenie GDPR“) súvisiace so spracovaním osobných údajov kupujúceho pre účely plnenia kúpnej zmluvy, pre účely jednania o tejto zmluve a pre účely plnenia verejnoprávnych povinností predávajúceho, plní predávajúci prostredníctvom zvláštneho dokumentu.

Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.

Vytvorené systémom www.webareal.sk

OTEzZmRk