S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

Tel: +421 908 725 124    Email: info@supermobily.sk

KONTAKTY

SUPERMOBILY.sk
Pažického 404/8
90701 Myjava
tel: +421908725124
info(a)supermobily.sk
WhatsApp: +421908725124
Viber: +421908725124

NOVINKY

arr3Doogee V20 vs Doogee V20 PROMnohí sa nás pýtate, aký je rozdiel medzi Doogee V20 a Doogee V20 PRO. Rozdiel je okrem ceny aj v... arr3V čom sa odlišujú Doogee V30 a Doogee V30T?Denne nám telefonujete a pýtate sa, aký je rozdiel medzi modelmi Doogee V30 a Doogee V30T. Tieto... arr3Ulefone Power Armor 18, 18 Ultra, 18T, 18T Ultra, 19, 19T. Aké sú medzi nimi rozdiely?Z dielne výrobcu ULEFONE vyšlo tento rok šesť noviniek a vy sa nás pýtate, aký je medzi nimi... arr3Aký je rozdiel medzi Ulefone Armor 11 a Ulefone Armor 11T?Určite vás zaujíma, aký je rozdiel medzi Ulefone Armor 11 vs Ulefone Armor 11T. Cenový rozdiel je... arr3Doogee S86 vs Doogee S86 PROMnohí sa nás pýtate, aký je rozdiel medzi Doogee S86 a Doogee S86 PRO. Rozdiel je okrem ceny aj v... arr3Ulefone Armor 8 má vylepšenú verziu Ulefone Armor 8 PROTak ako sme pri telefónoch Ulefone zvyknutí, žiadaný model Ulefone Armor 8 dostal svojho nástupcu,... arr3Porovnanie parametrov Doogee S88 Plus a Doogee S88 ProNedávno výrobca Doogee predstavil model Doogee S88 PRO a už tu máme jeho mladšieho brata Doogee S88... arr3Odolné smartfóny s podporou 5G sietí. Aký je medzi nimi rozdiel?Na trhu je už zopár odolných telefónov s podporou 5G sietí. Často sa nás pýtate, aký je medzi nimi... arr3Model Doogee S95 má až tri verzie. Aký je medzi nimi rozdiel?Pravidelne dostávame od našich zákazníkov otázku, aký je rozdiel medzi troma verziami mobilného... arr3Aký je rozdiel medzi Ulefone Armor 9 a Ulefone Armor 9EDnes sme naskladnili novinku, model Ulefone Armor 9E, ktorý je podstatne lacnejší od verzie Ulefone... arr3Existujú dve verzie Oukitel WP6. Aký je medzi nimi rozdiel?Výrobca Oukitel prekvapil svojich zákazníkov odolným telefónom Oukitel WP6, ktorý si ihneď získal... arr3Aký je rozdiel medzi Ulefone Armor 7 a Ulefone Armor 7ENedávno sme naskladnili novinku, model Ulefone Armor 7E, ktorý je lacnejší od jeho výkonnejšej... arr3Prečo nakupovať u nás? Vítame Vás v internetovom obchode Supermobily.sk Prečo nakúpiť práve u...

Overene zakaznikmi

Slovenska_Posta

Overený obchod
Naj Servis pre zakaznika

Digitalportal

HOMECREDIT

 

Quatro - jednoduchý nákup na splátky

Predávame zariadenia: mobil mobilný mobily telefón telefóny dual sim dve sim wifi duálne telefóny duálne mobily mobilní telefony dual sim 2 sim dual sim dual sim mobil mobil duo sim telefon na dve sim telefony na dve sim mobily na dve sim karty duo sim smartphone duo sim mobil mobilne telefony na dve sim karty duo sim android duo sim mobily telefony na dvě sim karty telefon na dvě sim karty telefony na dve sim karty telefon na dve sim karty mobil na dve karty telefony na dvě sim telefón na dve sim karty mobily duo sim mobilný telefon na dve sim karty dvesim dualsim 2sim Dual SIM telefony na 2 sim karty dual sim mobily 2 sim mobil 2 sim karty telefon na 2 sim karty mobily na 2 sim karty dve sim karty dual sim karta mobil na 2 sim samsung 2 sim karty dual sim telefon android samsung dual sim telefon samsung s dual sim tablet sim karta sim karta samsung galaxy dual sim dual sim telefón mobil na dve sim karty dual sim telefóny telefon dual sim dual sim cena mobil na dve sim samsung dual sim mobil dual sim mobile dual sim wifi mobil 2 sim karty duo sim dual sim mobiles 3D fotoaparát 3D kamera 3D televízor lacny tablet tablet-pc lacne tablety tablet pc najlacnejsi tablet kamera do auta darček darčeky


ZÁRUČNÉ PODMIENKY
ZÁRUČNÉ PODMIENKY

Záručné a reklamačné podmienky internetového obchodu Supermobily.sk

Odporúčaný postup pri uplatnení reklamácie:
1. odfoťte alebo oskenujte záručný list z oboch strán a pošlite ho spolu s popisom chyby emailom na info@supermobily.sk
2. servis vám následne pošle presné informácie, ako uvedený problém riešiť, prípadne vám zašle presné inštrukcie ako a kam tovar odoslať

I. Všeobecné ustanovenia
Vybavovanie reklamácií sa riadi podmienkami prevádzkovateľa internetového obchodu Supermobily.sk, spoločnosti Supermobily-Roman Minarech. Tieto Záručné a reklamačné podmienky sa týkajú iba tovaru, ktorého reklamácia bola riadne uplatnená v záručnej dobe. Základným dokumentom pre vybavovanie reklamácií je vyplnený návratový formulár na stiahnutie tu: PDF a XLS (pozri bod V.). Zákazník zaškrtnutím políčka Súhlasím s obchodnými podmienkami, pri procese objednávania tovaru, potvrdzuje svoj súhlas s ochodnými a reklamačnými podmienkami fy Supermobily-Roman Minarech.

II. Miesto uplatnenia reklamácie
Miestom uplatnenia reklamácie tovaru je servis: Supermobily.sk, Pažického 404/8, 907 01 Myjava.

III. Odovzdanie a doprava reklamácií
Kupujúci doručuje tovar do servisu priamo, poštou alebo kuriérskou spoločnosťou na vlastné náklady a nebezpečenstvo. Zákazník si sám kontroluje doručenie balíka cez podacie číslo v systéme Slovenskej pošty, alebo v kuriérskej spoločnosti. Zásielky neposielajte na dobierku, nebudú prebraté a vrátia sa Vám naspäť. Podací lístok z pošty od zásielky si treba uschovať ako doklad o odoslaní tovaru k reklamácii. Nezabudnite si tovar poistiť, spoločnosť Supermobily nie je zodpovedná za prípadnú stratu či poškodenie tovaru počas prepravy. Tovar z reklamácie je zaslaný späť na náklady fy Supermobily. Zásielky na českú adresu je možné poslať jedine českou poštou, žiadna kuriérska spoločnosť okrem českej pošty nedoručí zásielky na uvedenú adresu. O odoslaní zásielky na českú adresu je nutné vopred informovať predajcu. Zariadenie musí byť do servisu doručené čisté (najmä vysávače a kolobežky), kompletné, bez nečistôt v zbernej nádobe a kefách. 
 
Servis SR:
SUPERMOBILY
Pažického 404/8
907 01  Myjava
  
Servis ČR:
SUPERMOBILY
Poste Restante
696 74  Velká nad Veličkou
 
IV. Spôsob uplatnenia reklamácie
a) Tovar s výskytom závady počas záručnej doby
Pri uplatnení reklamácie je nutné predložiť riadne vyplnený Návratový formulár (na stiahnutie vyššie) a originál Záručný list. Ak nebudú splnené tieto podmienky, servis Supermobily nie je povinný zobrať tovar do záručnej opravy (nezačína plynúť lehota reklamačného procesu). 

b) Nesúlad pri dodaní tovaru po prevzatí
V prípade že zákazník dostane tovar, ktorý je v okamihu prevzatia mechanicky, či inak viditeľne poškodený, odporúčame o tejto skutočnosti spísať preukázateľný záznam s dopravcom a odporúčame informovať o tejto skutočnosti aj spoločnosť Supermobily (info@supermobily.sk , tel +421908725124).
Pri osobnom odbere musí tak zákazník urobiť ihneď.  Na neskoršie oznámenia či reklamácie nebude braný ohľad a škody takto vzniknuté nemôžu byť kryté. V prípade nezhody dodaného tovaru voči sprievodným dokladom (nekompletná dodávka, či iné zámeny tovaru) je postup rovnaký. Tento postup sa vzťahuje nielen na tovar nový ale i z reklamácií.
   
V. Dĺžky záruk a spôsob vybavenia reklamácie
Dĺžka záruky sa líši podľa toho, či je kupujúci fyzická alebo právnická osoba.

Fyzická osoba (nepodnikateľ, bez IČO):
- je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti. Právne vzťahy predávajúceho so spotrebiteľom fyzickou osobou sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č 40/1964 Zb., Občiansky zákonník, ako aj súvisiacimi predpismi.
V zmysle ustanovenia § 620 Občianskeho zákonníka je záručná doba 24 mesiacov.

Právnická osoba (podnikateľ, IČO):
- je osoba zapísaná v obchodnom registri
- je osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia
- je osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov
- je osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu
- podnikateľom sa taktiež rozumie ten, kto jedná v súlade s predchádzajúcou vetou v rámci svojej podnikateľskej činnosti.

Ak uvedie Kupujúci v objednávke svoje identifikačné číslo (IČO), potom berie na vedomie, že pre neho platia pravidlá uvedené pre podnikateľov.
Právne vzťahy predávajúceho s kupujúcim, ktorým je podnikateľ, výslovne neupravené zmluvou medzi predávajúcim a kupujúcim, sa riadia príslušnými ustanoveniami zák. č 513/1991 Zb., Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, ako aj súvisiacimi predpismi. Dĺžka záruky pre PO je stanovená podmienkami obsiahnutými v rámcovej zmluve medzi distribútorom a predávajúcim. Podľa obchodného zákonníka platí záruka 12 mesiacov.

Doby záruk na jednotlivé druhy tovaru sú uvedené na záručnom liste. Ak nie je doba záruky uvedená na záručnom liste, platí pre tieto druhy tovaru záručná doba 24 mesiacov. Táto záručná doba začína plynúť dňom dodania tovaru zákazníkovi a predlžuje sa o dobu, počas ktorej bol výrobok v záručnom reklamačnom konaní.  Záručná doba sa nevzťahuje na spotrebný materiál (media, batérie, cartridge, tonery ...) a na príslušenstvo k mobilným telefónom, na ktoré platí záručná doba 6 mesiacov. K vybaveniu reklamácie musí zákazník odoslať Návratový formulár spolu s reklamovaným tovarom v ktorom vyplní príslušné informácie. Tovar, ktorý je v záručnej dobe je potrebné poslať na vyššie uvedenú adresu. Po obdržaní zásielky od odosielateľa a zistenie prípadnej nezrovnalosti medzi súpisom v kartóne a skutočným stavom, bude o tejto skutočnosti odosielateľ bezodkladne informovaný. 
Reklamácia sa vybavuje opravou, výmenou, alebo dobropisovaním chybného tovaru. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť. V prípade, že je súčasťou prístroja batéria, poskytuje sa na túto batériu záruka v dĺžke trvania 6 mesiacov.

VI. Doba vybavenia reklamácie
Reklamačné konanie začína dňom doručenia reklamovaného tovaru predávajúcemu. Reklamačné konanie končí dňom ukončenia reklamačného procesu. Nasledujúci deň po ukončení reklamačného konania už začína plynúť záručná doba.  Opravený, alebo vymenený tovar bude v závislosti od dostupnosti náhradných dielov, výrobcu, dodávateľa tovaru a ďalších podmienkach zaslané firmou Supermobily-Roman Minarech späť v čo najkratšom čase, najdlhšie však do 30 dní od začiatku reklamačného konania. O ukončení reklamačného konania je reklamačným oddelením Supermobily zasielaný email o ukončení reklamačného konania na emailovú adresu uvedenú zákazníkom v Návratovom formulári.

VII. Záruka zaniká
· Vypršaním záručnej doby 
· Porušením podmienok prevádzky alebo bežnej údržby, používaním tovaru v rozpore s dokumentáciou, najmä návodom na obsluhu, alebo všeobecnými zásadami. 
· Nedodržaním technických podmienok pre prevádzkovanie zariadení a ich príslušenstva. 
· Poškodením záručných plômb a čiarových kódov. 
· Použitím neoriginálneho spotrebného materiálu alebo nelegálneho softvéru 
· Zásahom neautorizovaného a neodborného subjektu. 
· Zásahom do faktúry, záručného listu alebo dodacieho listu. 
· Pri mechanickom poškodení tovaru. 
· Pri prevádzkovaní výrobkov v nevhodných podmienkach (chemicky agresívnom, prašnom, vlhkom prostredí, v elektromagnetickom poli ). 
· Zo záruky sú tiež vyňaté vady spôsobené živelnou pohromou, prípadne inými vonkajšími udalosťami, ktoré nespôsobil predávajúci. 
· Nahratím firmwaru do prístroja, ktorý nie je priamo od výrobcu ani z našich www stránok. 

Pri zistení niektorého z vyššie uvedených dôvodov vzniká firme Supermobily právo odmietnuť vybavenie takejto reklamácie ako záručnú a môže si účtovať manipulačné a administratívne poplatky spojené s nákladmi na manipuláciu a odosielaním tovaru späť k zákazníkovi. To isté sa týka aj tovaru, ktorý nebol zakúpený cez spoločnosť Supermobily. 

VIII. Zodpovednosť za znehodnotenie dát
Pri prevzatí zariadenia do opravy sa predpokladá, že zákazník má vykonané zálohovanie dát. Ak nie je tak urobené, musí na túto skutočnosť upozorniť. Na jeho želanie budú, ak je to technicky možné, vyhotovené záložné kópie. Náklady spojené s ich obstaraním budú vyúčtované. 

IX. Sťažnosti a spory
Pri všetkých sťažnostiach a sporoch vyplývajúcich z reklamácií je nutné postupovať podľa slovenského práva.

X. Alternatívne riešenie sporov:
Akékoľvek spory medzi predávajúcim a spotrebiteľom je možné riešiť mimo súdnou cestou. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@supermobily.sk ), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z .z. ARS subjektmi sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z .z., teda Slovenská obchodná inšpekcia www.soi.sk alebo osoba zapísaná do príslušného zoznamu vedeného Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky  http://www.economy.gov.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s
Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z. z. Ak sú na ARS príslušné viaceré subjekty, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má spotrebiteľ. Okrem ARS má spotrebiteľ právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušný všeobecný alebo rozhodcovský súd.Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

XI. Záverečné ustanovenia
Tieto Záručné a reklamačné podmienky sú platné od 01.05.2007 a vzťahujú sa na tovar zakúpený odo dňa nadobudnutia týchto podmienok do platnosti. Spoločnosť Supermobily-Roman Minarech si vyhradzuje právo na zmenu týchto reklamačných a záručných podmienok. 

V Myjave dňa 01.05.2007

 

 

 

Vytvorené systémom www.webareal.sk

NWNmMjk0ZT